zondag 1 februari 2009

Soms, soms ..................................

soms, soms moet je tot tien tellen, of je kiezen even op elkaar houden en je vingers van het toestenbord. Zoals laatst, op een groep vraagt iemand of er gegevens zijn van Egmond aan Zee, aardig als ik ben, antwoord ik de persoon dat er op onze site http://genea.pedete.net gezinsreconstructies staan van Egmond aan Zee. Dan een paar weken later en na langdurig verblijf bij Egmond aan Zee op de site (wat via de teller te zien was) komt deze persoon met de mededeling dat er een update op zijn site is met nieuw je raadt het al, Egmond aan Zee. Hij kan de gegevens alleen verkrijgen via internet of met hulp, want hij woont op het andere halfrond en dan zit een bezoekje aan Haarlem of Alkmaar om de gegevens te krijgen er niet echt in. Nu weet ik niet of hij erbij vermeld heeft waar hij de gegevens gevonden heeft, ik denk niet dat het er staat. Het vervelende van zijn site is, is dat je moet inloggen, en op die sites ben ik gelijk weer weg. Je zet je gegevens openbaar of je laat ze niet zien. Ik kan een ding doen en dat is deze persoon blokkeren op de site, en elke keer als er iemand uit zijn woonplaats komt dit IP nummer ook blokkeren.Ik denk dat ik dat maar eens ga doen.

1 opmerking:

Unknown zei

We wachten op de dag dat hij meedeelt dat hij een update van Zijpe heeft geplaatst.
Maar ja 40.000 namen zijn niet zo snel te verwerken blijkbaar als 10.000 :)